mr cookie o bokmalen

idag var jag med alva :D vi badade i duvnäs och hade sjögräskrig. jag fick mitt dampgarv när jag kastade massa sjögräs i alvas öga och när hon kasta i min munn så hela tandställningen blev full med sjögräs som var skitsvårt att få bort sen. haha det var kul det! sen köpte vi pastasallad, lekte lite med sniff och spelade kort fast det gick inte så bra eftersom vi bara fuskade hela tiden. nu letar jag efter en låt som jag inte ens vet vad den heter, skitjobbigt!!!

haha snacka om att jag har många bilder på mig o alva på datan, vi umgicks verkligen 24/7 förrut!



hahah fjortisar!

en oslagbar vän!
/a.

Kommentarer
Postat av: lina

asa , det blev något :) brittan var as bra . kolla in mitt första inlägg så får du se bilderna ;) fast dem bilderna är dåliga tkr ja haah xD

jävlar ska du vara på malta i 3 veckor ?:O

<3333333333333333333



2009-07-16 @ 12:24:20
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: lina

aa konserten var as bra ! shiit vad kul det var !hahahahahha aa jag vet !! han är så störd ibland haha :D nu sitter jag på båten och har det tråk ?´:/

<3333333333333



2009-07-16 @ 12:44:36
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0