20 mil o datan är med

heej, jag sitter i bilen med lap topen i knäet på väg hem från Örebro. har varit där typ hela dagen och träffat lite släkt. massa klängande kusiner som vill leka kurragömma och kull. jag föreslog istället gungorna men när vi gungade råkade vi tjockisar braka hela gungan :) man mår skitilla av att sitta vid datan i bilen, men skitsamma. igår kväll var det roligt och jag har varit trött hela dagen. väntar på att sosso ska ladda upp bilderna, men jag får se vad som publiceras här eftersom det är lite random persons som läser min blogg, som inte får se. Dom kommer nog snart upp på fejjan!

eller här är iallafall en bild jag såg komma upp precis XD
/ A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0