regn-onsdag

fullspäckad dag, men laserdoom färgning o servering på balen. laserdoom var skitkul men jag råkade missa att man skulle skjuta på en bas så jag fick inte så bra poäng, eller jag kom 2:a ;) alla lackade bäver om man skjöt på dom. sen gick vi till donken, molly spillde ut sin cola igen. sne följde vendela med mig till frissan där jag slingade håret, på bilden ser det sääär ut för jag har mörkat ner den så jag har världens turkslingor där ;) På balen tabbade jag mig rätt ofta, en gång råkade jag ställa mig på en tjejs sjal och så fasta den under skon eller nått så jag märkte efter jag gått till ett annat bord att den fastna, men jag putta bara iväg den i ett hörn. vendela o jag trodde man fick middag där så vi var skithungriga men man fick inte mat där så dom två kökshororna snodde fyra efterrätter, parmaskinka, mozarella och kyckling, allt vi hitta tuggade vi upp :D

mmm skjorta o allt på serveringen! :D

Kommentarer
Postat av: lina

danke , nopp det gör den inte :/<33333333333

2009-06-11 @ 16:11:49
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är samhetstyg ?:s haha <333333333

2009-06-11 @ 22:14:18
Postat av: lina

neej det är typ polyester och elastan :P

<33333333

2009-06-11 @ 22:21:30
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0