lång text med 8 bilder.

halååå där!
idag har jag varit med Erica, vi åkte till forum och köpte lösnaglar och varsin sallad. Vi kleta även ögonskugga i varandras face inne på lindex, jag visste inte jag fått massa färg i ansiktet och jag märker att alla stirrar på mig och sen hör jag ericas cp-garv, haha jag tittar mig i spegeln och ser att jag har världens hitler-mushe, efter det blev det krig, det sluatde med att en som jobbade kom o sa till...
Sen tog vi mopparna tillbaka till erica och hämtade till saft o kakor :P efter det blev det boo-badet o käka lunchen och nagelfixning. nu har jag mina lösnaglar på o det går åt helvete att skriva sms o på datan :P jaja, det händer väl bara en gång i mitt liv att jag inte har basket eller ridning på flera veckor så jag får väl passa på... sminkade mig o fixa håret när jag kom hem sen skulle jag åka till ingarö o på vägen skulle jag stanna och fixa ett foto i fotoautomaten, men den var trasig, tyyypiskt! :P
datan lackar så jg kan inte lägga upp några bilder som jag tog vid stranden, aja baxar en bild av ericus.

hahaha, jag blir alltid hemsk när andra fotar. kul att jag alltid käkar också :)


dagens outfit blev pastellfärger (: bäääbis!

upptäckte min profil, inte en trevlig syn.

kommer snart slita av helvetes naglarna, efter bara några timmar...

har inte fattat poängen med varför jag tkr det är så roligt med egobilder, jaja. en gång fjotis, alltid fjortis...

mormors handen behövde få en makeover!

jag som flätat håret tillomed för mitt foto till ID-kortet :P

/xoxo råttpojkeee.

Kommentarer
Postat av: Molly

Fan va brun du har blivit, nu vågar jag inte visa mig brevid dig.. ;) <33

2009-06-22 @ 00:58:42
URL: http://mollis.blogg.se/
Postat av: lina

jag tänkte också på att du blivit gryymt brun bruuden ?! :O :D ..

jag tycker du passar prima i flätor och lösnaglarna var ju bara för heta på dig assoow !! haha xD

sv: haha , du jag tänkte faktist inte på det . får nog ändra det imorgon eller rättare sagt idag eftersom klockan är över tolv ;). hahhahhaha fint ? det är hur klumpigt och puckat som helst . men inte undra på jag är hur dålig som helst på att måla sådär med naglarna haha xD

<33333333333333333333333333333

2009-06-22 @ 03:29:08
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: josefine

OM det är ;)

2009-06-22 @ 11:52:34
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Erica

Hahahahhahah fan va kul de va på lindex XD för mig går de riktigt bra med naglarna :D dom låssnar bara lite då o då :(:P

haha xD blev dina bra? :)

Love uu

2009-06-22 @ 18:28:40
URL: http://eders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0