3 små moppepojkar...

halli hallå!
har varit än städdag i skolan. sista timmen mutade läraren oss att stanna kvar i klassrummet och spela dataspel genom att gå och köpa daimstrutar till oss :D Sen kom lisi hem till mig och vi käka som vanligt tortelini och spela lite kort. Erica kom sen farande. efter en stund skjutsa vi hem lisa med mopparna och sen hade jag o erica pick nick, sen moppetur till hallen. gud va jag förklarar detaljerat när det är ändå ingen som bryr sig.



LISA ÄR SNYGGAST PÅ ALLA BILDER, SPECIELLT SISTA NÄR HON ÄR TOMATSKALLE! :D
/mandziinnnnk :D

Kommentarer
Postat av: Erica

haha vi har exakt samma min på sista bilden xD

<333

2009-06-12 @ 16:08:00
URL: http://eders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0