heart ooof glassss!

jag råkade se nu att klorren är över midnatt och en liten flicka som jag sitter fortfarande upp, så jag hinner inte lägga upp bilder från idag. Men hade en fett skön dag iallafall. alla sket i b-språket och jag har inte fotboll innan som alla andra har så jag hade sovmorgon till 13.00 :D då hade jag lite bild, sen slut! jag och molly tog moppen och köpte pastasallader och minimorötter och satte oss vid en sjö och tuggade lite och lekte sånglekar. sen åkte vi hem till mig och fotade massor, bilderna kommer imorron om jag hinner, eller nej då är det nog fullspäckat med laserdoom, färga håret och servera till balen.. aja they will come even if you don´t care ;)


molly jag vet inte hur jag ska tacka dig för allt du köper till mig, som idag när du köpte pastasallad, morötter och loka till mig bara för att jag själv är för snål! kanske med en bild?!

/ A.

Kommentarer
Postat av: Molly

Riktigt fina bilder.. speciellt den sista.. :P <33

2009-06-10 @ 00:24:50
URL: http://mollis.blogg.se/
Postat av: annabanana

Sv:Haha, ja du ;) det har jag. eller jag har lagt ner dom andra:P

JA! vi måste verkligen träffas snart!

<333

2009-06-10 @ 10:29:20
URL: http://annaistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0