födelsedag

idag fyller jag då år, det har varit en toppendag! har varit i forum efter skolan där jag fick gratis mat av en som jobbade på burger king bara för att erica sa att jag fyllde år idag! Sen tränade jag, då fick jag och fanny varsin kladdkakstårta av våran tränare. och fick present av lina och fanny :D när jag kom hem från träningen åkte mor och jag till resturang J i nacka strand, där vi åt skitgod mat och efterrätt. så nu har jag precis kommit hem och nu satte jag och mamma på Patrik 1,5.
det  var bussigt av alla som gratta mig, fick massa söta sms och 28 gratulationer på fejjan :)
jag fick lite småsaker av mamma och syster idag, men ska få sen av pappa när han kommer hem på fredag.

Kommentarer
Postat av: HALLONBEN

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS :D<3

2009-03-18 @ 08:09:13
Postat av: Anonym

GRATTIS KUNGEN

2009-03-18 @ 09:59:49
Postat av: lina

hahah ja varsegod hahahhahaha xD

du när du din lilla chaiomoppe eller va det är . så vill ja pröva åka den ? kan man få göra det kanske ?:D

älskar dig med amanda panda min PLAYBOY HAHAHHAHAH KMR DU IHÅG ?XD <333333333333333

2009-03-18 @ 15:30:27
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: lina

yees att ja kommer få pröva den hahah :D

hahhaah fyfan va kul det va hahahhahaa xD

vad gör du nu då ?

älskar dig <333333

2009-03-18 @ 16:10:12
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0