man in the mirror

hallå, det är lördagmorgon. jag ska om någon timme åka till stan med min käre vän guldpojken!
och jag fyller år på tisdag, wooho! alla fyller år i mars, inte bara jag i familjen utan mamma och syrran också. sen är det maasssa kompisar som fyller år i mars! imorgon fyller fårbräket år, grattis på henne i förskott!
jag önskar mig väldigt mkt saker, men jag får se vad man får :D pappa kommer fortfarande vara i venezuela på min födelsedag, men när han kommer hem så tror jag att jag skulle få välja att få en ny cykel eller moppe :D jag kommer välja en moppe såklart så köper jag en egen kärringcykel.

haha, jag vill köpe en ciao-moppe som man typ måste trampa igång XD dom är så jävla snygga, och jag vill inte se ut som en satsare.
/amandaaa.


Kommentarer
Postat av: lina

hahaha okej men det gäller mest att vara trevlig mot dom så funkar det, eller det beror på vilken lärare ;)

haha ja den träningen var väldigt jobbig!

okej, jag ska nog åka till stan tror jag :)

vad ska du göra idag?

<33333

hahah ska pröva och se vad som händer haha xD

jaha gud vad kul . jag älskar att åka till stan och titta på kläder och allt haha :D vem ska du åka dit med då ?

min morbros fru fyller år så ska fira henne ;)

sen ska jag köpa present till fanny med mamma haha :D

<3333333

2009-03-14 @ 12:56:29
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Molly

SJÄLVKLART!!! :D <33

2009-03-14 @ 20:54:11
URL: http://mollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0