en klase bananer.

hallå idag var jag i stan med anna, har inte varit med henne på evigheter!  det var väldigt trevligt och jag fick en födelsedags present av henne också, det var väldigt snällt! det var ett jättefint halsband.
jag köpte en lila väska, vet inte om jag kommer använda den men jag behövde verkligen en väska :)
idag i skolan åkte jag och alma och molly hem till alma och gjorde pannkakstårta till lunch, jag överfyllde den med glass, fast den vart skitgod ändå.

ANNNAAA!

present från bananhuvudet.

jag köpte för 350 kr.
/AAAA.

Kommentarer
Postat av: anna

tack för den fina bilden. väldigt charmerande !?

2009-03-20 @ 19:51:51
URL: http://horsehaters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0