blue blå azul

hallåjsan, idag blev åkte jag till stan efter skolan med molly  :) jag köpte två saker till storasyster i födelsedagspresent och ett par jeans till mig själv. molly köpte foundation, ramoneströja och sex pistols märke. efter det belv det damlagsmatch.

Dagens sköning på punktshop:
vi stog och kolla på lite tröjor när en som jobbar kommer fram till oss.
jag:- kostar dom här t-shirtarna 200 kr?
killen: -nej nej inte 200!
molly:-nehe?!
killen: dom kostar 199 kr.
Jag:- haha,men det är ju samma sak.
killen:- nej det är stor skillnad mellan 200 och 199 kr!

ja, en krona är faktiskt värdefull, jag hitta en 1-krona idag vid busshållplatsen och jag blev faktiskt väldigt glad!


min schteekiga frise corny fixade,


nya jeansen, älskar färgen!

/bernard


Kommentarer
Postat av: cornelia

finfint hörru brutus!

2009-03-10 @ 22:16:25
URL: http://corny.webblogg.se/
Postat av: Molly

När jag kom hem var mitt sex pistol märke borta :(

<33

2009-03-10 @ 23:00:58
URL: http://mollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0