baskethelg

verkligen fullt upp i stugan kan man säga. har spenderat hela dagen i solna idag för bravo cup, vi spelade oss fram till final imorron! väldigt kul! semifinal gick rätt dåligt, men matchen innan tog jag nog poängrekord med returer :D
jag och alva har gått och skrattat hela dagen åt massa konstiga saker och gått runt och sjungit på svenne banan XD väldigt najs dag! nu på kvällen kom jag hem sent, lagade middag själv tog en sväng med moppen m klara. Sen nu har jag suttit och skrivit en jävla recension! inte trevligt kan man säga, man måste göra det för imorgon är det fullt upp.

lite halvt nya skor :D
/amanda!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

vad fotar du med för kamera :) kram<3

2009-05-24 @ 17:16:59
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0