flashbacks

ni tycker nog aldrig jag slutar tjata om barcelona, men asså det var för jävla najs!
crippe hade lagt upp massa filmer från spaninen på sin basketblogg, hahaha! synd att jag ser ut som en sprängd bäver och har världens sexigaste hårslinga hängades ner. jaja så snygg kan man inte vara efter att ha spelat final och vunnit :D
 
haha vi sjunger natinalsången och lisa är för jävla skön!

Vi får pokalen och jag ser helt chockad ut när lisi häller ut alla medaljer på golvet.

vi vann, även fast Lloret kom tvåa var dom skitglada :)

/#5

Kommentarer
Postat av: lisi

asså ja döör, ja är hyper på alal videor ! x)

2009-05-14 @ 22:14:51
Postat av: amanda

hahaha aa asså du kör värsta dansen där på natinalsången. själv är jag helt totalförvirrad!

2009-05-15 @ 11:41:39
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: Helena

Lloreeeeet :) <33333

2009-05-15 @ 11:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0