MOPPEN UTE PÅ HAVS

har precis gjort klart en skittråkig idrottsläxa, sen måste jag plugga lite spanska, duscha och lära mig lite mer vägskyltar o skit till moppekursen. juste!!! min moppe som jag hade bestält fanns inte i sverige eftersom jag ville ha en helt svart, så då skulle den importeras från nått land i asien typ. Då hade båten typ kört fel ute på Atlanten så moppen är ute och snurrar någon annanstans  på havetXD det skulle typ ta några veckor till trodde dom för den att komma till sverige, men det pallar inte jag vänta så vi ska köpa en annan istället. tror det blir en Yamaha eller nått roligt!
ojj jag körde på fetstilen, fint!

jaaag är så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0