11 bilder på mina tänder

jaa man kan inte alltid ha det bra, bäst att komma med sanningen på direkten. Jag ska få tillbaka tandställnningen!!!
men ta det lungan bara i 3 veckor behöver jag se ut som jag har en engångsgrill i käften.  Jag kommer få det i början av sommarlovet sen tar jag bort den innan jag åker till malta. Allt det här är bara för att malbasungen i SM slog till mig med sin armbåge så en tand blev lös och när den trycktes tillbaka för att växa fast, trycktes den andra tanden fram så nu har jag lite glugg på sidan och en framtand är lite framför allt annat. Jaja allt blir nog bra tillslut, 3 veckor är ju ingenting, hellre det är lite snea!
historik i livet på mina tänder:

innan jag fick tandställning var det typ 3 tänder på rad såg ut som en haj och var allmänt gräsligt! (jag ser också ganska gräslig ut på bilden)

sen kom tandställningen som helt och hållet sabbade alla bilder...

som fjortis var det inte lätt med tandställningen...

...men jag hittade lösningen med tuggummi på tandställningen.

sista dagarna med bracefacen.

dagen jag tog bort tandställningen!

allt var perfect fram till basket SM då jag fick en armbåge på tänderna som lagades med...

detta underbara, hmmm.... 3 veckor med det här för att en tand skulle växa fast.

när jag tog bort det knippsade tandläkaren mig i läppen, tandläkaren har aldrig varit min grej.

när den växte fast blev det snett.

och nu har det blivit såhär snett!!!! feta fult, men det ska ju fixas som tur är!
/ amanda!!!

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Jag ska ta bort tandställningen imorn , hoppas hon inte knipsar till mig i läppen

2009-05-31 @ 10:58:57
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Desiree

hissa stolen lite bakåt manda :)

2009-05-31 @ 21:54:43
Postat av: amanda

HAHAHAHAHA DESSAN XD

VI MÅSTE VERKLIGEN TRÄFFAS SNART!!! <333

2009-06-01 @ 22:38:17
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0