17 things about me

hallå, cupen går grymt! har vunnit allt hitills. nu är det dags för en liten lista! ska försöka berätta unikt om mig som jag aldrigt skrivit. Det roligaste har jag redan skrivit, så får skrapa ihop lite random ni inte hört. kanske inte så roligt, men.

* jag har druckit med eget spott
* jag är sås-galning
* jag har blivit påkörd av en moppe när jag gick i ettan
* jag trycker aldrig på stoppknappen på bussen (händer ibland att jag får gå en station för att ingen annan trycker)
* jag ritar blommor runt hålslagen på pappren
* jag fuskar på allt som går att fuska i
* jag har 1000-tals med tvångstankar
* jag har aldrig fått betyget G i varken betyg på prov eller i terminsbetyg
* jag använder överdrivet mycket toapapper när jag går på toa
* jag är toanarkoman för den delen med
* jag har jättetjockt hår
* jag har sett Mikael Persbrandt naken "live"
* jag har rostat knäckebröd med marmelad på i brödrosten (pröva inte det)
* jag räknar hur många bilar som får plats mellan två lycktstoplar varje gång jag åker bil
* jag skiter i trafikreglerna när jag kör moppe
* jag gick in på en okänd tomt och låna deras stutsmatta (jag blev busted)
* jag tog coca cola till kalspuffarna när mjölken tagit slut (när colan tog slut blev det ramlösa) 

Kommentarer
Postat av: Johanna F

ååååh jag kommer ihåg när du blev påkörd i ettan! hahahah smidiga unge... :P

2009-05-23 @ 22:21:49
URL: http://heltonormalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0