nektariner som ser ut som äpplen

hallå i stugan.
idag hade jag ingen träning, det var ett tag sen det! Men min eftermiddag gick mest åt till att plugga massa till spanskaprovet och käka konstiga nektariner! Idag råkade jag sparka på ett råtthuvud, kattjäveln tar alltid in massa möss. Jag klev iallafall inte i den som jag gjorde för ett tag sen. haha fyyfan va äckligt det var, jag kände hur foten mojsades ner i nått slemmigt, jag trodde typ jag klev i nån frukt först sen ner jag tittar ner står jag i en mus inälver, haha!




yeeeaaaaaah jääääättecooola effekter, verkligen.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha yes, det är beyonce. snabbtänkt dära. .:D

2009-05-14 @ 18:53:00
URL: http://corny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0