,

tjeeena :D
jag var verkligen inte taggad på nått igår så jag åkte ut till ingarö, och nu ikväll sitter jag här i mitt hus på ingarö, med klara. på eftermiddagen tog vi optimisten och paddlade oss ut på sjön, satt och snackade och käka mackor ute på havet, sen satte jag mig på kanten på båten och då kom en vågjävel och min stjärt blev dyngsur. Nu har vi tjockat oss och vi kollar på robert gustavsson film. är väldigt taggade på att ta pappas fyrhjuling och utforska ingarö by night :D

det funkar inte att ladda upp bilder, jäävla blogg.se så jag kan bara ta bilder som är sparade på nått cp-sett, så det blir en gammal klassiker på klara :)
/A.

Kommentarer
Postat av: Vendela

vart kan man köpa sånadära tröjor som klara har på sig!? :D <33

2009-05-05 @ 22:09:55
URL: http://vevo.blogg.se/
Postat av: amanda

asså jag tror hon har köpt den på någon sån där båtaffär ute i skärgården eller nått. ska fråga nästa gång ;)<33

2009-05-05 @ 23:57:30
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0