yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

hejjj :D jag sitter och övar satan på musikuppspelet :P förresten fick jag o alma vg+/mvg- på våran sång i 21 guns, haha men det var bra med tanke på hur det skärde sig rejält i guns X) snart ska jag dra iväg o träna efter det ska jag till kungsängen till lovis lokalfest, hoppas det blir narre. men nu ligger högst upp på listan städa rummet!!! det är fan sönderskarrat här inne i mitt rum, kläder på golvet, gymnasiepapper, 1000 hårstrån och ett bord fullt med snorpapper, ajaja nu blev det ju för fan panik!!! :P
ses ha en najjsig o bajsig fredag ;)
älskar err meewst söwtisrazz<33333333 §§§§§§§

jag ska färga tillbaka till brunt, har jag bestämt mig för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0