orkar inte

hallååj. jag ska egentligen städa, men det går ju som vanligt.
fredags: tränade basket sen var jag med lisa och glärran, vi hade ganska tråkigt, men åkte sen till lisa tre killkompisar, där gjorde vi inte heller så mkt.

lördag: jag var i stallet, åkte in till slussen med basketlaget, vi skämde ut oss i stan, hade poängjakt. jag fick smacka en o annan bak, sälja felicia på plattan, fria till en pojkvasker, fotade en kändis. ja massa sånt, sen åkte vi hem till jessi där vi käka pizza,sen lekte vi massa roliga lekar, som "vem är troligast" kul att alla trodde jag var troligast skulle börja nätdejta, vara intresserad i min nya tränare, bo i gubbes källare, bli knarkare, bli florist dejta en kändis mm. sen vid typ tolv, gick vi hem. jag tog en promenad med corny o alva och alvis sleepa hos mig.

söndag: kollat på creepschool, ska städa, ska spela match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0