couldlookingbacktoyoureyes

hallååjjj :)
först tänkte jag bara corny om du läser det här kan inte du hjälpa mig med en ny design? och ändra textstilen o massa sånt eftersom jag är så oteknisk ;) sen måste vi hitta på nått också :D
idag hade vi spanska prov och jag hade suttit upp halva natten och pluggat och sen var det världens enklaste prov som ig-barn klarar.
shiiet, jag höll dö precis!!! nu när jag håll på att skriva gick jag in på fjortis-desirée och såg jag micheal jackson videon, asså där höll jag på att gå i bitar av skräck, jävla liten gubbe som hoppar fram mitt i allt så man får panikkkk!! annars sitter jag här o har pratat lite med molly om hk-uppgiften o sen lyssnar jag lite på youtube på små ungar som är grymma på att sjunga, snacka om att jag också vill kunna sjunga!!! jag hatar att lägga upp videoklipp på bloggen, men så får det bli ändå bara för att snorhyveln sjunger ganska bra och för att låten är fin ;)

/amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0