bara för din skull..


anna min sol i himlen där,
nu är jag här.

bara för dig som en ängel i det blå,
en dag kommer jag dig få.

jag ska vandra genom kaprifol och strand,
ingen kan längre bryta våra band.

du är så vacker och smart,
du springer med en väldans fart.

mitt hjärta är i smärta.

jag vill se dig dansa naken,
och lufta lilla baken.

du är som en naken pojke för mig
nu vet jag vem som liknar dig.


NÄCKEN MED FIOLEN DU VET <333333333
BEEEWWWJBIII MITT ALLWT ANNA, LÄMNA MIG ALDRIG MIN ÄNGEL FALLEN TILL JORWDENZZZZZZ.

Kommentarer
Postat av: annabanana

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHAHAH JAG SKA SKRIVA EN LÅT TILL DEJ!

2009-09-21 @ 23:06:56
URL: http://annaistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0