get rich or die tryin

heejj. dagen var rätt slätstruken och jag klantade mig som tappade ut alla mina vindrovor på stallgolvet, hehe men jag åt dom ändå :) sen glömde jag låsa moppen i forum också, men det är tur att det är en skitmoppe som felix säger, eftersom det är ändå ingen som vill ta den :D jag köpte en stor t-shirt på h&m och en mascara o lämna tillbaka en skinnjacka. aa det va min dag det. haha nu kom jag o tänka på ett roligt citat från biblioteket för någon dag sedan.
kenta (biblotikariegubben): asså nu får ni fan vara tysta, biblioteket stängde för en timme sen, vem är eran lärare egentligen?
jag: det är du som är vår lärare kenta!
kenta: nej men seriöst jag väntar mig ett riktigt jävla svar vem fan är eran lärare?
dexter: är du seriös?!
kenta: klart som fan att jag är seriös.
någon: det är katarina som är vår lärare.
kenta: jaha vart är hon någonstans?
alma: BOOOORTAAA...
jag: med vindeeeen :D

haha sen börja han stampa i golvet och var väldigt förbannad. internskämt på hög nivå :)

det var typ den här jackan jag lämna tillbaka idag för att den jag köpte en förstor hem bara för att ha o prova om jag gilla modellen, vet inte om jag ska köpa den fast mindre :P
/amandaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0