revolution

hallå, för tillfället hatar jag basketen lite eftersom jag var reserv i U18 SM, så jag fick aldrig spela nått eftersom ingen blev skadad eller faula ut sig. så fett irriterad på att slösa min fredag på en bänk och vara skittaggad på att spela när man inte får det. fick iallafall umgås med kompisarna i laget ;) asså jag är bara rätt förbannad, eller nog mer sugen på att klappa till någon. en rak jävla höger skulle seriöst sitta fint!

black eyed peas- man tröttnar aldrig på låten I gotta a feeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite mer om hur din språkresa var? vilka du åkte med, när du bokade, hur du bodde, vad ni gjorde på dagarna/kvällarna? :)

2009-09-19 @ 10:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0