fisfjärten l

hejj människor! idag var Lisen med i stallet vi var ute o red i en hage :) första gången lisa red på riktigt och hon var faktiskt duktig ;D fast det gick väl sådär för henne att få rosa att galoppera:P jag hoppade upp själv och visade hur man skulle galoppera, sen hoppade jag lite, men min häst fattade ingenting när lisa skulle få den att galoppa! men det var roligt ändå och skönt att ha en som hjälpe till att mocka och ryckta pollen :D dit får du komma fler ggr Lisii!
här kommer lite bilder :)
Lisa fisa:





Jag:



Kommentarer
Postat av: alva

hahah gud så proffsiga ni ser ut :P

2009-09-15 @ 14:56:32
Postat av: Sofia

HAHA ^^ DUKTIG LISA ='D <3

2009-09-15 @ 20:55:34
Postat av: Sofia

HAHA ^^ DUKTIG LISA ='D <3

2009-09-15 @ 20:56:05
Postat av: amanda

hahah ja absolut alva ;) det var längesen du var där och visade dina skills vi lärde oss på siggesta :)

2009-09-15 @ 21:56:05
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0