biiiiaaatch

Hoppträningen gick sådär, jag börja bli osäker på vad jag ska göra med hästen, jag fick åka moppe hem i spöregnet, jag kommer hem och äter mat som inte alls var lockande, jag har förbud att gå till kakskåpet, jag fick lite damp när jag tänker på hur många männsikor vi tar in i landet som inte borde höra hemma här och som bara drar med sig massa skit(smygrasse). Och speciellt min otroliga taggning förstördes inför framtiden när DU kommer och sabbar den!

Okej sluta vara emo nu! Jag är ledig imorron från skolan och det är ju mysigt att sitta inne när det regnar.
Satan jag är fortfarande rikitgt förbannad!
Bajs!

Vad passar bättre än dessa jättegamla emobilder på mig!? ;)


Kommentarer
Postat av: molly

haha, nej jag är skitnöjd med jobbet! tar hellre hand om gamla än om ungar ;) hahaha usch aldrig att jag vill jobba där igen, tanken av att stå och skala granat äpplen får mig att gråta ;) föresten sa inte du att de redan hade sommarjobbare? :P

2010-04-28 @ 22:48:55
URL: http://mollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0