TIK TOK I'M THE CLOCK

Godmorgon, lisa väckte mig precis med telefonen och sa åt mig att kasta mig upp i sängen för hon satt på bussen och behövde ett kort jag lånat. Så jag fick cykla till bussen i pyjamasbyxor och flipflop, där träffade man ju massa typer som kanske inte var den bästa timingen...


Nu ska jag göra mig iordning och se ta mig iväg till stallet där jag ska träna vid klockan fyra! Efter det blir det maskeradpartyyy!! vi hörs nog senare ikväll om jag hinner efter stallet.

HÄR KOMMER EN KLOCKA JAG KÖPTE IGÅR! (jag vet, jag kan inte åka till stan utan att köpa nått...)
snygga är den iallafall, ur och penn 480:- landa den efter ett avdrag med 100:- rabatt.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0