Ledig idag från skolan

Hej! Idag har jag varit i stan och shoppat med alva, men jag var jättekonstig och hade inte alls någon insperation, men kom iallafall hem med några småsaker. Jag lämndae även in mitt CV på panini ;) Efter stan åkte jag till Glärran där vi åt typ 20 mackor och fil och pratade om sommarens planer. Vi funderar på seglarläger eller kanske utomlands, we´ll see.
Nu kommer lisi hit vilken sekund som helst och snart ska vi fräsa iväg på basketträning!

Dagens shopping:


onödiga saker som bara kostar massa pengar :P



Och ett linne från H&m med Aerosmith tryck och snygg skärning!

Kommentarer
Postat av: Emma

Använder du fortfarande aerosmith linnet?

Om inte har du lust att sälja det till mig?^^

Vill väldigt gärna ha detta linne men de säljs tyvärr inte mer.. :(

2012-03-07 @ 19:57:32
URL: http://emmaskytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0