seven pound

Jag är fett uttråkad asså. Jag hade planer på att dra ut ikväll egentligen, men det blev cp.. Nu var jag hemma hos glärran ett tag o kika på film. Seven pound. Jag är verkligen på pisshumör just nu, vettefan men jag är taggad på att göra nått roligt, men nu sitter jag framför en fucking data och gör ingenting åt saken. Det är fredagkväll och jag förväntar mig alltid att något roligt ska hända. Jag hatar mina jävla krav på allt. att alltid göra nått. Fyfan vad jag inte skulle klara av att ta dagen som den kommer och bara göra lite småsaker om dagarna. Jag älskar mitt liv som det är-fullbokat. Att inte göra någonting ibland gör mig panikslagen.
fan va emo jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0