ny plupp

Hallåååå!
Idag har jag varit med Alva. Hon sov här och vi kollade på Harry Potter hela natten (eller jag kollade inte utan jag sov..) Jag var helsnurrig och snackade tydligen i sömnen. På morgon la vi oss och pressade sista dagarna på sommaren (buhuuu) sen körde jag nakenbad i poolen!
Efter det for vi hem på moppen eller jag skjutsa hem Alvis och jag drog till stallet.
Sen när jag kom hem kasta jag i mig fiskbullar och pulvermos kokat i vattenkokaren. Efter det blev det träning och nu sitter jag här på landet. Så cool är jag.


Pappa köpte den här ringen till mig idag!! Wooho. Jag och alva som åkte och leta efter en igår men att alla då var out of order :P Den gamla består till stor del av silvertejp för tillfället och är helt slutkörd. så nu laddar vi upp och jag ska åka och prova den snart! Plupp äger verkligen vattenskidor och wakeboard!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0