Borta bra men hemma bäst?

Jag MÅSTE flytta!!!
Jag håller på att tjata på pappa om hur trött jag är på vårat kråkslott hemma i nacka som jag verkligen är pisstrött på! Jag skulle kunna tänka mig nått enkelt hus, helst i Saltsjöbaden eller Saltsjö-duvnäs, det är för att min häst står uppstallad där och jag tycker det är så drygt på vintern när man måste åka kommunalt till stallet och jag måste åka buss sen byta till Saltsjöbanan. Min familj tycker om vi ska köpa nått nytt ska vi slå på stort och ta ett hus som verkligen är fint! Så nu har jag hittat det ultimata:
Hela Skurusundet nedanför
Huset från trädgårdssidan
Läckert trapphus
Perfekt plats för middagar
Vardagsrum och matsal
Lika vackert i kvällsljus
Trädgården är upplyst på kvällarna
Det ligger i Skurusundet och har en pool och ett spa. Budgivningen börjar14 miljoner :O
Tyvärr är badrummen rätt fula enligt mig och att det är ingen sjötomt. Man har ingen egen brygga och så vidare..
Och jag har pratat med pappa om att åka och boka en visning, men han säger att isåfall är det ingen idé att ha kvar huset Ingarö eftersom det är ganska likt och jag gillar verkligen det stället. Plus att han inte diggar att det är Skurusundet så att det inte är öppet hav så att man inte kan åka vattenskidor och plupp där, hahaha.
Men huset är naaaajjjs, inget snack om saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0