Annandagen

Tjeeeena!
Idag har jag varit i Örebro nästan hela dagen. Där har jag träffat min släkt från mammas sida, den är verkligen helt annorlunda jämfört med den på pappas sida. Från schtekare i stockholms skärgård till lantisar i örebro. Bra kontraster, men dom ee najjs. Min kusin är lite pilsk bara, sen såg jag moffe i en lokaltidning från Örebro där han hade varit med och svarat på en fråga. Då var det en bild på honom sen hans namn, vart han bodde och hur gammal han var, jag tror inte ens han kommer ihåg hur gammal han är så det stog, ålder: "gammal som sjutton". Han är så jävla vimsig!

Det här fick jag idag!

Caash!

Hahah fick ett hemmagjort armband från min söta lilla kusin!

Mysisar från The body shop, går alltid åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0