Kul i jul

Jag hade en mysig jul med en del av min roliga släkt. Jag gillar min typ 25-åriga kusin som föreslog: "Måste vi ha någon som delar ut julklapparna? kan inte alla bara kasta sig över det man vill ha?!"

Vi åt iallafall oss proppmätta hela tiden, alltid var det nått nytt på gång man skulle äta. Nu är jag fetare en vanligt! Jag fick också fina julklappar, mycket som jag önskat mig och mycket otippade men bra grejer!
Lägger upp allt imorgon för då har jag inget planerat tror jag och familjen ska elda i badtunnan där ute, så himla mysigt att sitta i ett kokhett bad ute i snöstormen!
Sen på annandagen dras det iväg igen till Örebro och träffa andra släkten! 

Alla bilder från dagen kommer imorgon mitt herrskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0