sista julruschen.

Hej!
Nu sitter jag hemma och chillar gal1. Ska bara sitta hemma med godis ikväll!
Idag har jag först fotat lite med min älskade fina vän klara. haha vi kirra nya proffepictures.
Sen åkte vi in till stan och jag shoppa min sista julklapp tror jag. Alla julklappar är fett fail, men dee är naaas.
Efter det åkte jag hem och laga pasta carbonara i min ensamhet som jag sen satte mig framför serien Morden i Sandhamn. åååh vad man längtar ut dit när man tittar på det och faktiskt var det många statister med som jag kände och dom filma vårat hus skitmycket, cooolish... Man kunde söka att vara statist för alla som bor där, det var tabbe av mig att jag inte såg det.

Här har ni lite bilder från dagen:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0