gymnasievalet klart

hallåååj. alla datorer i huset fuckar sönder, men nu har jag iallafall en som funkar. igår blev fail, men var iallafall med lite sköna människor! är med lisa nu som sov här o vi ska snart dra iväg på match på lidingö. gjorde mina gymnaieval idag såhär blev det:
1. östra real-sam ekomoni (kommer nog inte in för att stockholmsungar har förtur)
2.östra real-sam entreprenör
3.nacka-sam utland
4.nacka- sam internationell
5.nacka-sam ekonomi
6.värmdö- sam ekonomi

östra real ska jag börja på om jag kommer in, skulle bli asnajs!

Kommentarer
Postat av: Linn

SV; synd :( ja helgen blev med kompisar och fotbolls du själv?KRAM

2010-02-14 @ 17:21:26
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0