liiistaaa

Vad heter du? Amanda
Vad kallas du? amanda, mandzink, manda, brutus, randmannen...
Varför? för att jag är så cool.
Vad har du gjort idag? varit i skolan till elva, sen tjockat mig med mat framför tre vännerna o jerry.
Vad ska du göra idag? träffa corny o lisa i forum o fixa greklandresa med dom, sen basketträning.
Vad vill du helst ha nu? En smalare mage så att jag skulle kunna gå till kakskåpet med bra samvete.
Var är du nu? I mitt rum.
Saknar du någon just nu? liite kanske. 
Röker du? Nej!
När fick du senast en present? för någon vecka sen, hästsaker, ridstrumpor och ridvantar av mamma :P 
Vad har du för planer till helgen? har inte börjat planera eftersom det är måndag. 
Vilken färg har du på dina underkläder? rosa :P 
Längtar du till nästa födelsedag? yeees, typ en månad kvar, behöver ju en ny data!
Vem pratade du med senast? Gläzink
Vad pratade ni om? beslutsångest, vilket gymnasium vi ska välja o lite från helgens händelser.
Vad gör du just nu? lyssnar på musik o sjunger.
Är du pinsam på fyllan? jaa du mamma det här skulle du vilja veta va?! 
Är du blyg? Nej inte alls. 
Vilken tid gick du upp idag? kvart i sju-.-
När kräktes du senast? någon gång efter jag ätit tusentals fiskbullar med vendela..
Vilken låt lyssnade du på senast? memories-david guetta
Har du sovit i din egen säng i natt? japp med nya lakan o allt.
Har någon annan sovit i din säng i natt? Tin Tin!
Vad tycker du är äckligt? yogurt med bitar i...
Vem fick du SMS ifrån senast? Linnea
Vad såg du senast på tv? tre vännerna o jerry.
Är det lätt att förföra dig? ja om man inte själv vet om det, när folk börjar gilla mig slutar jag gilla dom :S
Hur svarar du i telefon? Hallåå!
Vd har du för intressen? basket, ridning, vara med kompisar, resa, shoppa o äta.
Har du ett gott bordskick? nja, jag kan iallafall inte ens äta med rätt hand.
Vad är attraktivt? brunt hår, fin leende och skön personlighet.
Vad gör det ondast just nu? ???
Kliar det någonstans? jja nu när det nämns kliar det fasligt på ryggen. 
Vilka färger på kläder undviker du? gula, inte min grej. brunt passar inte så bra till mitt hår, men älskar ändå den färgen på kläder.
När skaffade du mobiltelefon? jag snodde en mobil hemifrån när jag gick i ettan o hade med mig den i skolan, men jag visste inte ens hur man startade den.
Hur raggar du? I skidbacken :P
Vilken smak är det i din mun? extra-sweet mint
Vad spanar du in först på en kille/tjej? ögonen, håret och klädstilen.
Använder du tandtråd? nej det går inte när jag har en tråd bakom tänderna :P 
Hur många har du varit olyckligt kär i? hahaha i sjuan var jag kär i folk jag aldrig pratat med så svar ja.
Vilket år i ditt liv har varit bäst? 2009 hittills, men ska göra 2010 snäppet bättre.
Brukar du komma i tid? Jaa faktiskt.
Hur känner du dig nu? panikslagen.
Vanligaste färgen på dina kläder? rosa, mörkblå o svart kanske?!
Kan du laga mat? verkligen inte.
Är du aktiv i skolan? ibland, ja är fett satsig.
Hade du en bra kväll igår? alla hjärtansdag spenderades i katrineholm på en basketmatch :/ 
Har du någonsin haft ett jobb? Nej eller jobbar hos pappa ibland, men annars nej.
Hur tror du ditt år kommer att se ut? asgrymt, nya kompisar o härliga resor!
Vad önskar du dig mest av allt här i världen? att jag dör lycklig som aldrig förr!

listan haffade jag av corniiidooo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! ställ gärna en fråga på vår blogg vi har frågestund :)

2010-02-15 @ 15:51:40
URL: http://tjenabanan.blogg.se/
Postat av: Linn

Trevlans :D i vilket program hade du gjort din header du igen? KRAM

2010-02-15 @ 17:17:54
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0