pobrecita!

hejj. jag är riktigt krasslig assåå... sov istället för första onödiga lektionen idag, men sen gick jag till skolan även fast skallen känndes som ett bowlingklot och jag frös galet ena sekunden och nästa var jag helt genomsvettig. gick till skolan för att jag inte villa missa massor och för att jag var tvungen att göra so redovisningen, men bara för det hade vi ingen so -.-
hela dagen har jag varit satans hes och hostar, aja ni hör jag tycker allmänt synd om mig själv för tillfället. mamma fick ta stallet istället för mig eftersom det gör skitont i halsen att vara ute. jag la mig istället hemma i soffan med dubbla duntäcken o kolla på en säsong tre vännerna o jerry, sen somnade jag. usch asså jag känner mig fett tjock som bara ligger här hemma o latar mig!

Kommentarer
Postat av: Linn

OKEJ :) KRAM

2010-02-17 @ 19:28:59
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0