i got it from my mama

tjaaa. jag har många gånger fyndat saker från madre min så idag har jag har rensat gamla lådor i källaren och leta kläder! resultatet blev:

jeansjacka och en mörkgrön nätsjal.

kärringvantar med snor på och gråa lovikavantar!

mammas gamla skidtröja på 70-talet som man kan ha som en fettotröja.

en för stor jeansjacka, men den är snygg!

jaa jag hitta också mammas gamla skridskor som jag behöver nu till idrotten, faktiskt ganska fina :P

lucianattlinne jag tänkte sy om till någon slags blus, haha får se hur det går :P


rosa skidglajjor-asnajsiga! haha var bara tvungen att dra till med den andra bilden som en fjortisbild! (Y)

inte vacker bild, men jackan som man inte ser så mkt är helt ok.

tips a la lisa-jeansvästen, matchar den dock inte så snyggt här!

det var vad jag hittade idag, imorgon ska jag hitta mera!
au revoir(antar att det betyder hejdå eller nått sånt ;)).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0