....galenskapare!!!!

heej ditt lilla nyponplyte. jag har precis lärt mig lite engelska verb. ingen idrott imorgon så det blir sleepingmorning! :D haha idag tabbade jag o alma mig ganska mycket när vi gick in i fel klassrum, först gick vi in o asgarva och jag härmade ett cp precis när vi gick in genom dörren där inne satt en annan klass men jag vet inte vad jag tänkte först trodde jag att det var några från min klass sen när jag såg någon annan så tänkte jag att vi hade lektion samtidigt som dom..?! alma fatta typ inte heller nått sen lägger hon ner böckerna på en bänk o ser att hon satt sig bredvid någon random så efter ett tag reagerar jag o ba: men alma det är ju fel klass! hahaha jaa det var ganska internt :P
men nu ska jag sticka,adjöö!


hallåj, jag tar det sakta men säkert, men här är en annan sak jag köpt nyligen, väldigt somrig men söt o på rea från frk på åhléns city ;)
puuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0