sm-helg

hej det var ett tag sen. jag har SM hela den här helgen. vi spelade match igår mot söder och förlora, men vi spela faktiskt skitbra. efter det åkte jag, lisa och janni hem till corny och hade tacokväll o körde pandoras ask X), sen satte vi på brokeback mountain, men den var rätt seg så jag tog mig en tupplur. trevligt var det iallafall, dagen efter mötte vi lobas idag o förlora igen -.- satan. aja imorron vinner vi :D efter det åkte vi till nacka gymnasium, jag blev rätt taggad på
nu har jag precis varit med kärran. godnatt ska sova nu inför sm igen.
nya saker:

en ny ansiktskräm, jag har ingen aning om den är bra :)

ett rosa kamerafodral ;)

Kommentarer
Postat av: lc

Vad är pandoras ask :D

2010-01-24 @ 11:26:03
Postat av: amanda

haha det är det som de kör i paradise hotel, alltså att man skriver någons namn och sen en fråga till personen sen lägger man ner alla lappar i en burk och sen måste personen som frågan är till svara. det är askul eftersom man kan fråga vad som helst eftersom ingen vet vem som skrivit.. ;)

2010-01-24 @ 15:31:50
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: mhalin,

naajs kamerafodral! :D vart kommer det ifrån och vad kostade det? ;D hahah , bilden i inlägget över med dej och DEN SJUUUKT STORA bubblan var grym ! ;D



puss på dejj ! :D <3

2010-01-27 @ 16:05:43
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0