if i cant hold you back

heej allihopa :) nu sitter jag uppe mitt i natten för att börja skriva lite på fysikuppgift, men pallar inte alls. fb laggar sönder och jag kollar på ph på tv6 play. idag har jag varit ledig från skolan så jag åkte till stallet efter jag vaknat, sen åkte jag in till stan och hämta mina skor som var på lagning, efter det åkte laget till solnahallen o kollade på solna-sundsvall, speckad dag men det var najs. nu ska jag nog sova lite även fast jag har sovmorgon imorgon..

2008 med klarris.


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; haha stackars er att ni måste vara i skolan när dom andra ska till barcelona :(

Jo vi i min klass ska nog till barcelona eller vårt mål är att åka dit så man får väl se vad som händer ;) <3

kan du inte blogga om ditt favorit plagg och varför vore spännande att veta. KRAMAR

2010-01-26 @ 19:21:41
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0