seg i skallen

hallååjjj, jag kopiera denna lilla sak från anna bananas blogg, var tvungen att sammanfatta året lite :P typ första listan för mig eller nått?! aja, snart kommer en roligare med bilder o skit :D

1. gjorde du nått i år du aldrig gjort förrut?

Jaaa!! många milstolpar blev det!

2. Höll du några av dina nyårslöften?  
det där vanliga matlöftet krasha som vanligt-.-

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  
inte någon nära vän :P

4. Dog någon som stod dig nära?

mormor och mämis häst

5. Vilka länder besökte du?
Spanien, malta och Venezuela :) ( ja o sen barbedos och tyskland osv med flyget)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? 
ett basebollträ att slå ner dig med!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
 3 veckor på malta, ramis med glärran, venezuela o barcelona!! :D

8. Vad var din största framgång 2009?
 åka på språkresa :)

9. Största misstaget? 
att inte vara med på hela halloweenpartyt i venezuela :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
spysjuka efter fiskbullar och en liten snorvasker slog nästan ut min framtand

11. Bästa köpet?  
ingen aning, välanvända smycken kanske.. 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
fett och kläder!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 massor!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009
I gotta a feeling, hotel room service, be with you, sexy bitch :D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
gladare, this was my year bitch!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
smackat folk på asset.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
gråtit över spilld mjölk & plugga skitläxor.

18. Hur tillbringar du julen?
 hos slärren...

19. Blev du kär i år?
blev jag säkert...


20. Favoritprogram på TV?
paradise hotel!!

21. Bästa boken du läste i år?
jag läste inte mer än bajsböcker i skolan, hatar att läsa!

22. Största musikaliska upptäckten?
alma bäverstjärt :)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

moppe!!

25. Något du önskade dig men inte fick?
nej jag fick allt, men önska mig inte så mkt..


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hmmm, jag var i skolan, sen forum och träning och gick på resturang J X)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Vinna 10039 miljarder kanske...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
colour crazy under vissa perioder o "vill vara överklass" vid andra..

29. Vad fick dig att må bra?
resa och träffa nya människor :)

30. saknade du någon?
gamla kompisar, pollen och abuela x2!


Kommentarer
Postat av: mhalin,

maltaaaa i looove it! <3

2010-01-13 @ 16:12:10
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0