it wasn't me

att rida ut en timme med dubbla sockor, underställ, ridbyxor, täckbyxor och dunjacka i 17 minus fick mig inte lite att tänka på vad som kan vänta. klarblått vatten, långa sandstränder och hotellfrukost med några av dom härligaste personerna.

det är så jäkla mkt som händer just nu, det gillar jag!
öppna hus och bestämma gymnasium, lite klurigt.
besök på resebyråer, gick från att nästan satsa på ett tennisläger eller nått annat random för att basketläger inte fanns till problem som att det inte fanns någon airconditener på hotellet. aja inget som är betsämt, men jag kan inte sluta hoppas!!!
massa basket och ridning är i farten!

igår var det en trevlig kväll med cornetto och elajsa, det blev pizzakväll och ett jäkla planerande på sommaren!! :D

Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Tack så mycket jag gillar också den jag har nu men ibland känns den lite för orange men jag hade för en månad sen den färg du har nu ;)

KRAMAR

2010-01-31 @ 19:49:14
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0