Inför 18 augusti

Jag ska somsagt börja Östra Real till hösten. Det ska bli galet roligt! Jag ska gå där med min bästavän Klara så det konmer bli awesome. Jag kommer inte känna så många där eftersom det bara får komma in folk som bor i Stockholm (utom på min linje, Entreprenör som inte finns i min kommun Nacka.) Men jag har ändå hört några som ska börja samma skola. Sen vet jag redan att jag känner två andra tjejer i min klass. Det var många av mina kompisar som sökte samma linje men som inte kom in, men jag tycker nästan bara att det är roligt att inte känna så många. Men jag hittade precis en kommentar här på bloggen.

Postat av: Natt
Kommer också att gå på östra real! see you there :)


Det var lite spännande att någon hittade min blogg och läste det inlägget som jag skrivit för flera månader sen..
Vilken linje ska du börja? (ja om du nu läser det här inlägget...) 

Kommentarer
Postat av: maximilia&cornelia

13 :D

jag är kär i din blogg!(L)

2010-07-25 @ 20:24:46
URL: http://maximiliacornelia.blogg.se/
Postat av: Anna

östra real suger, ser inte fram emot att börja mitt sista år där, men kan ju alltid hoppas att du får en bättre upplevelse än jag!

2010-07-27 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0