Träning i regnet.

Tjeeenare!
Kajsa sov här hos mig på landet inatt, myys. Sen åkte vi hem i regnet och jag åkte in till stan och hämtade min klocka som var på lagning plus att jag köpte ett armband, en mascara, ett nagellack, toffsar och ett par Nudiejeans! Jag känner att jag måste lägga upp lite kläder jag köpt i sommar har inte gjort nått sånt alls här på bloggen.

Och bara så alla vet är jag skitduktig vad det gäller att träna. Jag har fått lite tjockispanik den senaste veckan så nu har jag två dagar i rad varit ute och sprungit 5 km. Efter det har jag gjort ett träningsprogram och hoppat hopprep, sen stretchat massor ( jag ska lära mig gå ner i spagat), sen efter det har jag hoppat i poolen och träningssimmat i streamern och kört vattengympa. Utöver detta har ajg slitit och grävt i en gropjävel. Fast jag äter fortfarande massa skit så jag kommer ju inte gå ner i vilket fall som helst.
Nu ska jag ut och springa och köra ett täningspass! Hej på er så länge.


Ibland är det rätt soft att bara ligga vid poolkanten på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0