underbar dag

Dagen började ganska segt med mest tv-tittande och datasittande och misslyckat försök till städning. Men sen tog padre tag i saken och vi drog in till Sickla och tog oss en varsin smoothie från Naked Juice Bar, sen gick vi till Best of Brands och kikade ett tag. Jag hittade min Henri Lloyd jacka och kasta iväg lite kosing på den. Och pappa köpte en snygg Peak Performance tröja jag kommer baxa när han minst anar det...
Efter detta stack jag och pappa ut och sprang vanliga rundan på 5km. Sen gjorde jag massa styrkeövningar, bland annat 60 situps och 50 armhävningar. Efter det stretcha och yoga jag länge i poolen tillsammans med bra musik i solnedgången. Sen blev det grillat till middag.

Fyfan va livet är härligt!!!


Kommentarer
Postat av: Lydia

Måste säga att jag är väääääldigt avundsjuk på den där poolen!

Ha det!! :)

2010-07-30 @ 22:23:12
URL: http://lydiamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0