har besökt frisören

Haallåj på er!
Idag tog jag mig en liten ledig dag från skolan :P Istället åkte jag till stan och kolla in på buttericks igen, där jag bland annat träffade pojkarna från klassen som köpte ganska konstiga maskeradkläder, bland annat en mussepigdräkt i barnstorlek, den kommer nog sitta tajt och fint :)
Efter det tog jag tunnelbanan till Kungsholmen där jag gick till min frisör och klippte+färgade det, nöjd faktikst. väldigt skönt att få bort allt slitet och sen visade hon även mig hur hon tyckte jag skulle ha håret imorgon på balen. Efter det åkte jag till basketträningen och när jag kom hem blev det lite grävande i gropen :P

Såhär blev då håret, dåliga bilder för att dom är tagna med mobilkameran...


Och här är uppsättningen jag funderar på... Måste isåfall åka och köpa riktiga klämmor imorgon. Man plattar först håret sedan gör stora lockar nertill ;)

/godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0