Moffees birthday

Tjaaaaa!
Nu har jag varit i Örebro och firat min totalförvirrade morfar på 75-årsdagen! Han är en rolig rackare, sist vi sågs gick han av finlandsfärgan och gick vilse i Finland och nu tror han att jag har en bror?! Jag har även fått offra mig att ligga i buskar och leka kurragömma med småkusinerna, även umgåtts med min andra killkusin som är nått år yngre och är en pilsk liten pojke som bara vill prata sex med mig!

På vägen dit hälsa jag på min polle i Strängnäs och provred även två hästar på ett annat ställe, dom var skitfina, nu vill jag köpa allihopa!!!!

Har inte fotat på länge så det får bli en bild från balen där jag ser ut som ett grottmongo men alma och linnea är två riktiga snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0