provridning

Hej! Idag har det varit i full gång med idrotter. Jag och lisa började dagen med att sätta oss på moppen och åka och träna två timmar basket i nacka, sen var det lunch så jag och Björn (julia) åkte moppe till donken och jag köpte sallad :D Sen blev det två timmars basket igen med hela klubben.

Efter det åkte jag hem och duscha och bytte om till ridkläder, sen satte jag mig i bilen till Västerås där jag åkte och kollade på två hästar. För er som inte vet har jag en egen häst som just nu ska få föl, vi fick höra idag att hon var gravid ;) Så nu håller vi på att provrida en ny häst som vi också ska köpa :)
En jag red idag var skitfin och den andra var lite crazy jag trodde att jag halvt skulle dö när jag skulle hoppa den.

Här är en liten video som min kompis filmade idag när jag rider på en häst som heter Kaktus som faktiskt var väldigt fin! Hindrena är rätt så låga, men filmade inte allt..

Sneeeel heeest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0