Strömsholmdag

Heej! Nu sitter jag i bilen på väg hem från Strömsholms hopptävlingar. Det är ett underbart ställe och jag är alltid här varje år och rider själv eller kollar på tävlingar. Jag gick upp klockan halv nio i morse och satte mig i bilen med madre och kerstin, när vi kom fram kolla vi på ponnyhoppning och gick runt i massa hästshopper, hittade tyvärr inget jag ville ha :/  Däremot tog jag olika folks nummer som ska hjälpa mig att leta fram en ny häst som jag ska köpa, så det är skitbra att massa kollar åt mig, en tjej visste massa fina i Holland! Vi kollade även på Grand Prixen som gick i 155cm, aja nu fattar nog många ingenting.
Det var superlök idag också så jag har druckit flera liter loka idag plus att jag nog är rödskallig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0