skolavslutningen

Känns lite konstigt att ha gått ut nian och lite tråkigt. Jag började faktikst gråta när jag gick till andras klassrum där folk grät. I vår klass skratta jag bara när min lärare grät och vi hann knappt säga hejdå till varandra. Ganska tråkigt att det skulle regna när vi hade avslutning utomhus. Men jag fick ett stependium på 500:- på Akademibokhandeln för att jag fick 320 poäng, haha sämst ju. Men aja då vet man vart man ska köpa julklappar och födelsedagspresenter till familjen ;) Jag hoppas pappa kommer ge mig nått ändå som ett liten present, jag får ju inga betygspengar :'( Nu väntar ett långt sommarlov, sedan tre år på Östra Real :) Naaajs!

Fina små människor vid namn Jakob och Vendela!

Jag och Dexter sitter ute i spöregnet!

Glosqvist och molly :)

Min fina lilla waffi!

och almas gråtande madre :'(

Lite grabbs från klassen och Kevin fick samma stependium för årets resa ;)

Tom eller även kallad "Haffarn"

Efter avslutnigen i skolan jag jag och alma från klassen ner till ektorp och luncha på Därmed Pasta med några andra:

Karin somna..

Jag såg ut som ett grottmongo i håret efter att jag varit ute i regnet..

Ia

Louise


Nu ska jag åka till Emelie och sova där för jag ska upp tidigt imorron och orkar inte sova här på ingarö då :P
Puss


Kommentarer
Postat av: Linn

SV; efter skolavslutningen gjorde jag inget. Eller jo var med en kompis men det var så otroligt tråkigt väder.. ;) Vad ska du göra i sommar?

hörde att du fick stipendium eller något sånt(stavning?) Stort grattis ! =) vad fin klänning du hade på dig på balen.

Pyss

2010-06-13 @ 21:09:17
URL: http://www.stylecastle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0